sobota 4. ledna 2014

Úvodní článek aneb co, proč a jak?

Zdravím všechny návštěvníky nového blogu, jehož název je Power Plate life.
Již dlouho mám velice pozitivní vztah ke zdravému životnímu stylu. Baví mě objevovat a zkoušet nové recepty a v neposlední řadě miluji cvičení. Vyzkoušela jsem mnoho různých tréninků, stylů cvičení a také cvičebních pomůcek. Co se týče tréninků, tak mám ráda pestrost a různé kombinace. Pro mě je důležité, aby mě cvičení bavilo, nejhorší je, když v průběhu cvičení sledujete čas a přejete si, aby už byl konec.
Toto rozhodně není cesta, jak si k aktivnímu způsobu života utvořit pozitivní vztah a hlavně zůstat mu věrní.
Blog jsem založila, neboť bych se chtěla podělit o své zkušenosti, poznatky, úspěchy, ale i neúspěchy z této oblasti.
Vím, že podobných blogů, je celá řada a já je ráda čtu a líbí se mi, že je spousta holek i kluků, kteří na toto téma píší. 
Budu se snažit, aby můj blog byl poněkud odlišný. Ta hlavní odlišnost spočívá v tom, že mým stěžejním tématem (jak už název blogu napovídá) je cvičení na mém nejoblíbenějším stroji, který se jmenuje Power Plate. V dalších příspěvcích se budu věnovat základním informacím k Power Plate a postupně si probereme jeho pozitiva a samozřejmě i různé druhy tréninků a ještě mnohem více.
Abych ale nepsala pouze jednostranně budu zařazovat i jiná témata. Pokud budete mít návrh na článek či nějaké dotazy, ráda na ně odpovím. Můžete mi psát do komentářů, ale i na email: jitka.trenerka@gmail.com.
Již brzy se těšte na 1. článek na téma Power plate

Zatím se mějte stále lépe a lépe.
Jitka


2 komentáře:

  1. Ahoj, jsem zvědavá, na PP jsem chodila a mám malinkatou variantu plošiny doma. Poslední dobou ji využívám hlavně k masáži.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. na článek jsem moc zvědavá, už se těším!

    OdpovědětVymazat