pondělí 10. února 2014

Power Plate - fotoreportáž

Dnes Vám v krátkém příspěvku chci oznámit velkou novinu :o)
Během týdne se budu snažit vytvořit fotoreportáž se cviky na Power Platu. Jak jsem již v předchozích článcích psala, možnosti tréninku na PP jsou opravdu veliké. Samozřejmě je rozdíl pokud bude cvičit vrcholový sportovec, či člověk nadprůměrně se hýbající oproti cvičení seniora či běžně cvičícího jedince.
A já mám pro Vás návrh. 
1. fotoreportáž bych mohla zaměřit na obecný trénink hodící se pro člověka, který cvičí pravidelně a nemá žádné zdravotní omezení.
Co Vy na to?
Dám Vám prostor pro Vaše názory a tipy, co by se Vám líbilo, zajímalo by Vás apod.

















Zatím se mějte krásně a piště do komentářů.
Jitka

3 komentáře:

  1. Ja bych se podivala rada, ikdyz se k tomu asi jen tak nedostanu, ale buhvi :)

    OdpovědětVymazat
  2. těším se, potřebuju inspiraci pro klientky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Power Plate mě vždycky oslovovalo, moc se mi líbí, ale bohužel mě odrazuje stále vysoká cena, pro studentku:(( Tak snad třeba jednou někdy někde...kéž by =)

    OdpovědětVymazat