sobota 25. ledna 2014

Americký týden v Lidlu

Zdravím, ještě krátce...
dnes jsem zjistila (určitě nejsem první, ale mám takovou radost, že to sem prostě musím napsat), že od pondělí 27. 1. 2014 začíná v Lidlu dlouho očekávaný Americký týden. Takže hurá pro zásobu arašídových másel.
Já už se nemohu dočkat. a co Vy?
Krásný zbytek víkendu přeji.
Jitka

11 komentářů:

  1. v pondělí před 7 stojím i s přítelem před Lidlem, klidně si přivstanu, i když nikam nemusím :D a 4 ruce toho víc seberou těm nenažrancům :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už planuju ranni nabeh :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D hezky, vubec jsem o tom nevěděla! :) díky za tip

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo, všichni o tom mluví, ale já asi nebudu mít čas tam zajít a rodiče nepřemluvím, ty arašídové máslo ale vůbec nezajímá :D navíc bych si to prý musela hradit ze svého, takže můj sen o máslíčku na toustech s banánem se pomalu, ale jistě rozplývá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nebo se můžeš přihlásit do mé oříškové soutěže :o)) J.

      Vymazat
  5. Ja ich kupujem v Tescu tam ich maju stale :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  6. přišla jsem domů ze školy a zjistila jsem, že mamka mi koupila dvě arašídový másla!
    hned jsem měla lepší náladu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super překvápko Sabi, já jsem si také pořídila zásobičku a těším se až budu péci např. výborné sušenky. Měj se krásně. J.

      Vymazat
  7. zítra tam musím konečně zajít! sice to mám trochu z ruky, ale co bych neudělala pro arašídové máslíčko :):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, tak utíkej, snad ve Vašem Lidlu ještě nějaké zbyly. U nás to vypadalo jak po náletu kobylek :o)

      Vymazat
  8. Porad nevim jestli ho mam vubec ochutnavat, vypada to, ze se lehce chyta zavislost xD

    OdpovědětVymazat