sobota 25. ledna 2014

Slíbená oříšková soutěž

Ahoj všichni,
před několika týdny, jsem zde publikovala ořechový článek o makadamových ořeších. A slíbila jsem Vám oříškovou soutěž.
Tradá... a soutěž je tu. Jak jsem slíbila výherce získá balíček, který bude obsahovat několik druhů ořechů a malé překvapení. A nyní je čas na soutěžní otázku. Ta je velice jednoduchá. 
Stačí, když do komentářů napíšete svůj názor, co byste chtěli za témata na tomto blogu, aby jste můj blog navštěvovali pravidelně.
Ke komentáři připojte email. Abych výherce mohla kontaktovat a domluvit se na zaslání výhry. 
Vítěze zveřejním na blogu 15.2. 2014. Soutěž se uskuteční při minimální účasti 20 soutěžících.
Těším se na odpovědi.
Jitka

25 komentářů:

  1. ahojky,
    Power plate mě začal docela zajímat. Budu se muset určité cviky naučit abych je pak mohla předávat dál ve fitku :)
    Takže cviky na 1.místě, těch není nikdo dost! nejlíp v kombinaci s bosu, balonama apod;)
    Ke cvičení patří i stravování, takže můžeš napsat nějaké články o jídle, klidně o tvém vlastním. S tím souvisí recepty <3
    Taky mám ráda recenze, ať už na jídlo nebo různé druhy sportů :)
    Hanabuckova28@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych určitě byla ráda za fotky jídel a recepty, těch není nikdy dost :-)
    lenka@sumbal.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituš, mě by určitě potěšily fotky nějakých dobrot, nějaké pořádné bašty či tvých jídelníčků a to, co čteme nejradši - nákupy a tipy na dobroty=) To by bylo super, jinak máš blog moc hezký ;)
    lucie.syslova@seznam.cz
    Ahój

    OdpovědětVymazat
  4. Informací o power plate není nidy dost, takže určitě ukázky různých cviků třeba. Hubne s tím mamka, takže jí ukážu tvůj blog :D baru.ka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Můj bože, to je soutěž jako pro mě stvořená! *_* nic nemiluji tak, jako ořechy..dokázala bych přežívat jen na nich :D
    Určitě bych ráda nějaké tipy na potraviny, které koupit..ale něco, co není na každém druhém blogu a také více z tvého života ;)

    tina.anthropo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. hezká soutěž a děkuju za pozvání:)
    na blogu by se mi líbily příběhy ze života, recepty... tak nějak normálně :)
    kejmii3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za pozvání na blog. Určitě bych ocenila fotky jídel, recepty a nějaké tipy, protože těch není nikdy dost ! :-)
    sonhogirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. mě by se líbily recepty (těch není nikdy dost :D) a třeba co cvičíš a kam až tě to posunulo :))
    healthystuffed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mně by se také líbily zdravé recepty, tipy na nákupy, dále rady ohledně zdravého životního stylu a hlavně osobní poznatky a zkušenosti. Kdyby ještě přibyly nějaké pěkné fotky, třeba ukázky, jak na PP cvičíš ty a jaké to má výsledky, bylo by to bezva. :-)

    Karpathia6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, tvuj blog mě zaujal, moc ráda sleduji blogy o zdravém životním stylu a ráda poznávám nové. Na tvém blogu by mě určitě zaujaly recepty, foto jídelníčky, ale také články z tvého života, abychom tě lépe poznali :)).. Mmm oříšky, těch není nikdy dost.. velice lákavá soutěž :D

    fabia.pe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, ještě jednou díky za pozvání na blog. Budu se opakovat, ale nejvíc mi baví sledovat pokroky ve cvičení, recepty, ukázky jídelníčků...
    Super nápad se soutěží...Měj se krásně a těším se na nové články.

    fitnessmonika8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, já mám ráda kratší, ale výstižné články, nikdy není dost článků o jídle, hlavně různé nově odzkoušené věci v kuchyni a s tím související recepty, ráda se také dozvím více o cvičení, které děláš;)
    katedreamlife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj :)
    tak já myslím, že osobních článků není nikdy dost! ráda navštěvuji blogy, které ukazují třeba něco ze života autora..nebo třeba nějaké tipy na cvičení..to si vždycky ráda přečtu! :)
    glazurka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, ráda bych články týkající se cvičení, rýsování a motivační obrázky s citáty. Také bych ocenila různé zajímavosti ze světa zdravého životního stylu, spolu s originálními recepty.
    susanruze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj já bych ráda uvítala nějaké dobré nové recepty, ať nejím dokola pořád to samé, samozřejmě vlastní zkušenosti, dobré workouty :)

    karolina.vasku@seznam.cz

    www.hejnikostrou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Rozhodně recepty :)
    Nebudu tu opakovat ostatní :D
    Máš moc hezký blog, tak pokračuj tak jako teď :3 :)
    m.drat.frosty14.2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Velmi zajímavé zaměření blogu. PP mám ráda a ze začátku mi ve cvičení moc pomohl. Zajímá mě cvičení na PP pro pokročilé.

    http://piecesofmybeautifullife.blogspot.cz/

    bara.rybnickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych uvítala fotky jídel, recepty.. jsem prostě žrout a ráda se na to dívám! :D Oříšky miluju nade vše, takže se budu těšit, pokud se na mě usměje štěstí.
    nesp.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Zajímaly by mě především tipy ohledně správného stravování, popřípadě tipy na konkrétní výrobky, návody, jak je připravit... třeba i nějaké ty jednodušší recepty pro lidi, co neumí moc vařit. :-) Osobní zkušenosti a zážitky mě rovněž zajímají - ráda se vždy nechám inspirovat tím, jak zdravý životní styl zvládají jiní lidé. Budu se těšit na další články! :-)

    e-mail: lyra-journal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, mě by se moc líbily nějaké tipy na zdravé stravování, případně osvědčené cviky (na domácí pocvičeníčko). A samozřejmě recepty a fotky jídel - to je klasika, která tahne vždy a všude:-)
    katka.koc@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Me by se libil nejaky clanek o motivaci. Jak se motivujes, co te namotivovalo ke zmene, co delas, kdyz se ti nechce jit cvicit? Jak si zkratka udrzujes tu touhu a nenechavas se vykolejit nicim jinym. .-)

    OdpovědětVymazat
  23. PS: eliskanovakova.en@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Narazil jsem na tento blog skrze odkaz na jiném blogu věnovaném jídle a tak u jídla zůstanu. Rád bych viděl rubriku o zdravých, nápaditých a chutných dipech k pohoštění či omáčkách k běžným pokrmům :-) omáčka dokáže pozměnit každé jídlo :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Omlouvám se, dodávám svůj email - konyvka.daniel@gmail.com

    OdpovědětVymazat